dimecres, 16 de novembre del 2011

Presentació del Bloc: JO, TU, ELL

Bona tarda a totes i a tots! Em presento:


Em dic Salvador de Ros Falgàs, nascut a Les Olives - Garrigoles a la comarca del Baix Empordà, el Mas Ros, el 23 de Febrer de l'any 1989, sóc el petit de 3 germans, vaig estudiar primària a Verges, els estudis secundaris a Torroella de Montgrí, estudis musicals a l'Escala, Cicle Formatiu de Grau Mitjà de carnisseria, xarcuteria i escorxador a Monells, Curs pont a Tàrrega per preparar la prova d'accés de Graus Superiors, Grau Superior d’Indústries Alimentaries, especialitat en càrnies a Monells i actualment treballo a l'empresa Embotits Falgàs (Sant Miquel de Fluvià). He col·laborat en activitats de lleure i m'agrada molt organitzar activitats festives. 

Sóc una persona activa, optimista, segur de mi mateix, observador, engrescat, dormilega, obert, xerraire, tossut, molt donat als altres i poc constant en mi mateix.

Aficionat a la musica en general, a cantar, tocar, escoltar, apreciar i ballar. També m'agrada cuinar, ser imaginatiu i gaudir de bons àpats. M’agrada conduir i també tot el que fa referència a les noves tecnologies. 



Doncs bé ara que ja em coneixeu, us dono la benvinguda a tots els que vogueu seguir-me. L'intenció d'aquest bloc és anar penjant una mica de tot, per sobretot, el projecte que he començat, gravant diverses cançons amb l'Ukelele.

Espero que us agradi molt,

Atentament,
Salvador de Ros



1 comentari: